Ervaren telefoniespecialist voor kmo’s

Sinds de oprichting in 1978 is het familiebedrijf Sonal uit Mortsel toonaangevend in telecommunicatie. Van klassieke-, cloud- en VOIP telefonie tot radio- en satellietcommunicatie: het bedrijf van Michael De Clercq heeft een oplossing voor al jouw noden. Ook in digitale tijden en hybride werkomgevingen is een efficiënt telefoniesysteem onmisbaar voor een goede interne communicatie en klantencontact. Een ervaren partner met doorgedreven expertise kan daarin het verschil maken voor jouw kmo, benadrukt de zaakvoerder.

40 jaar expertise

Sonal zet voor iedere klant meer dan 40 jaar ervaring en expertise in telecommunicatie in. Dat begon eind jaren 70 met de eerste telefoons met nummerkiezers en evolueerde door de jaren heen naar radiocommunicatie, walkietalkies, satelliettelefonie en meer. Vanzelfsprekend heeft ook digitale telefonie geen geheimen voor Michael De Clercq en zijn team.

“Onze twee belangrijkste markten voor kmo’s zijn telefonie en radiocommunicatie. Denk bij dat laatste aan bijvoorbeeld aan walkietalkies of portofoons, de ideale manier om met verschillende mensen in jouw bedrijf te communiceren op hetzelfde moment.

Telefonie is vandaag een heel breed gegeven. Enerzijds heb je nog steeds de klassieke telefoonlijnen en -centrales. Anderzijds wordt VoIP- en cloud telefonie, die internetverbinding gebruiken steeds belangrijker”.

Vrijheid en bereikbaarheid

Of je nu een 30 medewerkers op kantoor of in productie hebt of een team dat remote werkt, Sonal kan jou een oplossing bieden die perfect aansluit bij jouw noden, processen en gebruikers, benadrukt Michael.

“Voor productiebedrijven zijn draadloze telefoons of walkietalkies een heel doeltreffende manier om intern vlot te communiceren. Salesteams of onthaalmedewerkers hebben dan weer andere communicatienoden. Daar moeten binnenkomende telefoons vlot en juist opgenomen en doorgeschakeld kunnen worden naar een ander toestel of naar een mobiele telefoon als de medewerker op de baan is of thuis werkt.

Het is onze taak om ervoor te zorgen dat onze klant en zijn medewerkers de vrijheid hebben om bereikbaar te zijn wanneer zij dat kiezen én tegelijk de zekerheid hebben dat inkomende telefoon snel en correct opgevolgd en hun klanten goed geholpen worden.”

Maximaal meedenken

“Onze meerwaarde bestaat erin dat we meer dan 40 jaar ervaring inzetten om mee te denken met onze klanten” gaat Michael verder.

“Hedendaagse cloud telefonie kan door iedere IT-specialist aangeleverd worden. Maar weinig partijen zijn zo gespecialiseerd als wij. Wij denken mee met onze klant, werken aan een oplossing op maat en trainen hen zodat zij er het maximale kunnen uithalen. En dat doen we voor alle sectoren: van accountants en advocaten tot groentekwekers, chipfabrikanten en alles daartussen.”

Sonal nv - Antwerpsestraat 145 - 2640 Mortsel - T+32 (0)3 448 08 48 - www.sonal.be - contact Sonal

Wilt u meer weten?

Sonal

Bekijk de socials