VanRoey.be Experience Center: ervaar de magie van IT

Anno 2021 zijn de digitale mogelijkheden nagenoeg onbeperkt. Voor ‘leken’ is het vaak onbegonnen werk om door de bomen het bos te zien. Meer nog, in dat ‘virtuele verhaal’ is vaak niets te zien. VanRoey.be brengt daar verandering in. In zijn Experience Center zijn talloze toepassingen te ervaren én te aanschouwen om als bedrijf een digitale dynamiek op te bouwen. Marketing Manager Tom Hufkens gidst ons rond in dit innovatieve en interactieve initiatief.

Geen futuristische voorspelling maar een actuele, actieve voorstelling

“Het citaat ‘technology is at it’s best when it brings people together’ siert de muur van ons Experience Center en is meteen ook de leidraad in het Geelse gebouw. We willen van het centrum een ontmoetingsplaats maken voor klanten, collega’s, docenten en studenten. Volledig in lijn met ons Kempische karakter, heeft het Experience Center een hoog hands-ongehalte: geen futuristische fictie van wat zou kunnen komen, wel een actieve én interactieve voorstelling van toekomstbestendige technologie die al marktmatuur is.”

Van praat naar daad: Experience Center als klantgerichte catalogus

“VanRoey.be beschikt over talloze troeven om voor een diverse doelgroep een polyvalente IT-partner te zijn. We willen de klant écht laten ervaren hoe we voor hem de klus kunnen klaren. Het Experience Center is dan ook een ideale eerste ontmoetingsplaats met potentiële klanten. VanRoey.be wil niet met holle praatjes binden, maar laat prospects de veelzijdige voordelen van IT ondervinden. Onder het motto ‘work smarter, not harder’ laten we hen in de praktijk kennismaken met organisatorische optimalisaties. Het centrum is opgebouwd rond een kwartet krijtlijnen. Security, unified communication & collaboration, connectivity en optimize organisations komen aan bod in diverse dynamische opstellingen.”

‘Try before you buy’: op maat gemaakte meerwaarde

“We willen ondernemers of beslissingmakers even weghalen uit hun operationele omgeving. In een dynamische dialoog analyseren we waar we het verschil kunnen maken. Met visuele voorstellingen en praktische proefopstellingen laten we bezoekers aan den lijve ondervinden wat VanRoey.be voor hen kan betekenen. We zorgen voor een gerichte ‘guided tour’ op maat van het bedrijf. Zo geven we bij servicebedrijven zeker een demonstratie van Hololens. Microsofts augmented realitybril kan engineers op de werkplek heel wat operationele ondersteuning bieden. Andere bedrijven laten we kennismaken met attractieve alternatieven voor hun klassieke kantooromgeving. De set-up met drie beweegbare camera’s en grote beeldschermen brengt de klant in contact met virtuele vergaderingen met ongekende opties. Concrete noden én ervaringen vormen de betrouwbare basis van een structurele samenwerking.”

Een maatschappelijk verantwoord kapitaal over menselijk kapitaal

“Onze core is digitaal, maar de mens staat steeds centraal. Met workshops en events maken we klanten en studenten deelgenoot. Met dergelijke kruisbestuivingen willen we mensen connecteren én hun human capital laten renderen. Ook in de  gloednieuwe Kempus willen we kennis én kennissen samenbrengen.”

Kempenlaan 2 - 2300 Turnhout – Antwerpseweg 116H - 2440 Geel – T 014 47 06 00 - www.vanroey.be

Bekijk de socials