‘‘We willen u met zoveel mogelijk bedrijfsmensen laten connecteren”

De nieuwjaarsbrief van Patrick Moens, zaakvoerder van dynamoo.biz

"Kmo-insider zal dit nieuwe jaar zijn vijftiende verjaardag vieren. We plannen dan ook om van 2016 één groot jubileumjaar te maken waarbij we u met zoveel mogelijk bedrijfsmensen willen laten connecteren."

In maart en september mag u een extra dik bewaarexemplaar van kmo-insider verwachten. Voor de editie van maart voeren we in samenwerking met VIB, OTM, VEA, BAFI en Febetra een grote verladersenquête uit. Rond de resultaten zal heel wat interessante content verschijnen waarbij toonaangevende partijen uit de sector hun licht op de bevindingen laten schijnen. Het bewaarnummer van september zal volledig in het teken van onze 15de verjaardag staan met interviews van minstens vijftien topondernemers.

Ons kmo-connected netwerkcongres, waarvan we een geslaagde derde editie achter de rug hebben, groeit dit jaar uit tot een tweedaagse met interessant nevenprogramma waarvoor we niets minder dan de Lotto Arena en het bijhorend Hospitality Center afhuren.

Noteer voor de kmo-connectdays alvast de data van 23 en 24 november 2016 in uw agenda. We nodigen opnieuw boeiende keynote sprekers uit voor ons congres, waaronder ook een internationale topper.

Verder kan u op de 'Central plaza' de stands van tientallen partnerbedrijven bezoeken en/of deelnemen aan een van de boeiende workshops en/of masterclasses. De Network hub, Meet & Match corner, Starters Village, Bar Connect, Resto2Connect en Food2Go maken het programma van onze tweedaagse compleet. We mikken op minstens tweeduizend bezoekers en hopen ook u te mogen verwelkomen.
Tegen onze verjaardag in september moet ook de gloednieuwe website van kmo-insider online gaan, waarmee we dagdagelijks de vinger aan de pols houden van het economische bedrijfsnieuws."
dynamoo.biz is een full-service communicatiebureau, tevens uitgever van kmo-insider en Ambassadeurs en organisator van live communicatie- en netwerkactiviteiten. De afdeling Budget Mail is actief in 1 op 1-marketing via mailings. Onder hetzelfde dak huist direct targeting competence center MCLS.

"Ik wens de lezers in 2016 veel boeiende en bevorderende connecties"