Sarah Keppens

Zaakvoerder

Customerry, dat zijn customer experience (klantbeleving) oplossingen in mensentaal en op maat van kmo's. 15 jaar ervaring, duidelijke taal en een gezonde dosis boerenverstand zijn hierbij onze voornaamste tools.

Over mij

Wie is Customerry?

Tegen mijn klanten zeg ik steevast: mensen willen zaken doen met de mens achter een bedrijf. Wie is “de mens” achter Customerry? Aangenaam, ik ben Sarah en mijn passie is klantbeleving. Na meer dan 10 jaar werkervaring in verschillende sectoren besloot ik begin 2019 mijn eigen bedrijf op te starten met de focus op customer experience. Wat ik doe? Ik help ondernemers om de kloof tussen bedrijf en klant te sluiten. maw: ik reik je concrete tips aan om nog beter naar je klanten te luisteren. Na die luisteroefening duiken we samen in je bestaande aanbod en passen we dit waar nodig aan zodat dat je klanten exact datgene krijgen wat ze verwachten en meer. Het resultaat? Gelukkigere klanten, blije medewerkers en een stijging in omzet en groei.

Over mijn bedrijf

Customerry... Een woord dat je niet meteen zal terugvinden in het Engelstalig woordenboek. En toch betekent het heel wat. Het is namelijk de samenstelling van 3 woorden die voor mij erg belangrijk zijn.

Customer

Hier draait het allemaal om. Wie zijn jouw klanten en wat zijn hun noden? En vooral, hoe kan jij daar als bedrijf nog beter op inspelen? Hoe maak je van klanten echte fans en waarom zou je daar überhaupt tijd en energie in investeren? Op die en nog veel meer vragen bieden onze customer experience oplossingen een antwoord. Want onze klanten verdienen het allerbeste, en dat kunnen we alleen leveren als we ons in de schoenen van onze klant willen en durven verplaatsen.

Custom

Bij Customerry geloven we niet in een one-size-fits all package. Je zal hier dus geen standaard oplossing vinden die we uitrollen over ons volledige klantenbestand. Jouw klanten willen immers unieke en authentieke producten of diensten. Daarom werken we voor iedere klant elke keer weer opnieuw een maatwerk pakket uit, opgebouwd vanuit meer dan 10 jaarpraktijk ervaring en op basis van best practices binnen de sector.

Merry

Merry betekent vrolijk. En dat is nu precies waar we voor gaan, vrolijke klanten, vrolijke medewerkers en een vrolijke zaakvoerder. Op die manier willen we vanuit Customerry een steentje bijdragen tot een mooiere wereld met meer begrip voor elkaar.

Exact wat je zoekt?

Dan is het hoog tijd om elkaar beter te leren kennen! Een ander zot idee in gedachten? Geef me zeker een seintje, ik ben nu al benieuwd naar je plannen!

Tot snel!

Sarah

Updates van Sarah

Geen nieuwsartikels gevonden

Stel een vraag
aan Sarah

Vul het formulier in en krijg snel antwoord op uw vraag.