Polybius werd door Hub.Brussels geselecteerd om het bedrijf te vertegenwoordigen met haar project - de OSOM-applicatie - op de WebSummit.

OSOM is een persoonlijke financieel manager die nu beschikbaar is in de App Store en Google Play.

Polybius, een Belgisch-Estlands bedrijf, werd door Hub.Brussels geselecteerd om het bedrijf te vertegenwoordigen met haar project - de OSOM-applicatie - op de WebSummit. OSOM is een persoonlijke financieel manager die nu beschikbaar is in de App Store en Google Play.

Polybius team is verheugd om de nieuwe dienst aan meer dan 70.000 deelnemers uit de hele wereld te presenteren op het grootste technologische evenement in Europa.

Polybius werd door HUB.brussels geselecteerd om de groeiende Brusselse technologie te vertegenwoordigen  samen met 9 andere Belgische startups. De toenemende invloed van de technologische ontwikkeling in de regio heeft OSOM geholpen om zijn Europese gebruikersbasis en showcase OSOM onder 3000 zorgvuldig goedgekeurde OSOM WebSummit startups. Zonder twijfel zal het bijwonen van het evenement ons helpen om onze zichtbaarheid op onze belangrijkste Europese markten.

"We zijn blij om OSOM te presenteren aan ons Europese publiek en, nog belangrijker, aan ons Europese publiek. Daarnaast krijgen we het vertrouwen van HUB.brussels om geselecteerd te worden als een echte Brusselse startup", zegt Polybius' CEO Anton Altement.

"We zijn bezig met het aanvragen van een licentie bij de Nationale Bank van België. Deze institutionele erkenning draagt in grote mate bij tot het opbouwen van onze geloofwaardigheid bij de Nationale Bank van België. We ontwikkelen een pan-Europese service van persoonlijke financiën, die vanuit België naar naburige markten zal groeien. De WebSummit biedt ons de mogelijkheid om zowel het land te vertegenwoordigen als de gebruikers buiten ons land te testen."

Dankzij WebSummit verwacht OSOM dat het zijn gebruikersbestand zal laten groeien en geografisch uitbreiden: het is een ongelooflijke kans om internationale samenwerkingsverbanden en meer media-aandacht te krijgen en consumenten in heel Europa te bereiken.

Bekijk de socials