Wage Watcher, de app voor online personeelsadministratie, wordt het nieuwe INDII

Wage Watcher onderging een grondige metamorfose en heet nu INDII. INDII zorgt ervoor dat horeca- en andere onernemers op een digitale, betrouwbare en tijdbesparende manier hun Dimona's en andere personeelsadministratie in realtime beheren.

Wat enkele jaren geleden begon als Wage Watcher, toen nog een webapplicatie om in-house te gebruiken, is ondertussen uitgegroeid tot een onmisbare tool voor vele (horeca)ondernemers. Met andere woorden, tijd om een versnelling hoger te schakelen.

In 2016 had horecaondernemer Serge De Groof genoeg van zijn handmatige en tijdrovende personeelsadministratie. Op eigen houtje liet hij Wage Watcher ontwikkelen, een online webapplicatie die zijn leven en dat van zijn medewerkers danig vergemakkelijkte. Al snel had hij door dat ook andere ondernemers gebaat zouden zijn bij zijn uitvinding – en zo ging de bal aan het rollen.

 

Een grondige update en uitbreiding van de Wage Watcher-app diende zich aan. Als Wage Watcher klaar wilde zijn om België te veroveren, was er meer nodig. En dus werd Wage Watcher INDII, met een nieuwe website, een geüpdatete webapplicatie in een nieuwe look en met drie abonnementsformules in plaats van twee. Op die manier wordt het INDII-verhaal er één op maat van elk type ondernemer.

 

INDII staat voor Innovate, Improve en Inspire.

 

  • Innovate: INDII is een online en realtime app die de ondernemer op een vernieuwende manier ondersteunt met zijn of haar personeelsadministratie.

 

  • Improve: INDII ontstond vanuit een missie om de workload van de ondernemer te verlichten en diens levenskwaliteit te verbeteren. De app zorgt ervoor dat de ondernemer op een digitale, overzichtelijke, veilige en tijdbesparende manier zijn of haar personeelsadministratie kan beheren.

 

  • Inspire: INDII wil ondernemers inspireren om efficiënter en dynamischer aan hun onderneming te werken, zodat hun bedrijf in no time in topconditie is. Via het INDII Lab worden in de toekomst ook netwerkevents gepland om ondernemers te informeren over de veranderende personeelswetgeving en tegelijk met elkaar in contact te brengen.

 

Kortom, INDII neemt de ondernemer werk uit handen en runt omslachtige personeelsadministratie efficiënt en digitaal. Zo blijft er tijd over voor wat er echt toe doet: het bedrijf doen groeien. Meer weten? Neem een kijkje op de nieuwe website: www.indii.be

 

Bericht voor de redacteurs:

Voor meer informatie over INDII, contacteer ons via pr@thekube.eu of telefonisch +32 (0)474 37 79 10

Bekijk de socials