Social media, een noodzakelijke kwaad of een trendy toepassing?

HR

Mag ik eerst even duidelijk stellen, deze column geeft een persoonlijke visie, vanuit de dagelijkse ervaring en is in die zin voor waarheid te interpreteren.

Het gebruik van alle vormen van social media is volgens mij vandaag niet meer weg te denken uit je bedrijfscommunicatie.  Ik kan hier heel wat argumenteringen bovenhalen doch enkele steken er toch bovenuit :  het is gratis, het gaat bliksemsnel, het heeft een veel grotere leesgarantie en het is niet belastend voor je werkdruk; tenminste wanneer dit een onderdeel wordt van je levensstijl.

Met The Boosting Company zijn we specialisten op vlak van relatiemarketing.  We zorgen voor 360° Event management, we creëren onvergetelijke incentive reizen en zijn dagelijks bezig met loyaliteit en motivatie.  Social media wordt steeds meer geïntegreerd in deze activiteiten en ik denk dat dit het verschil maakt.  Het staat niet los van je bedrijfscommunicatie, het zit er middenin.  Stel je voor; je nodigt je klanten uit op een event of reis,  maanden vooraf doch je wil hen teasen om deel te nemen….  Dankzij Facebook, LinkedIn en Twitter kan je hier snel , kosteloos en ‘opwindend’ je klanten bezighouden tot ze deelnemen. Indien we nu spreken van 360° event management, dan is dit wat we bedoelen. Uiteraard steeds binnen de normen van de deontologie en vertrouwelijkheid van gegevens….  Onderdeel van onze reis, wordt dus o.a. dit soort van extra marketingondersteuning. En hierdoor o.a. maken wij, als incentive specialist hét verschil met de klassieke reisbureaus.  Originaliteit in bestemming uiteraard, afwijkend van standaardprogramma’s maar vooral dan de extra communicatie en motivatie tools.  De visie en de missie van The Boosting Company is dus duidelijk gebouwd op de mening van het ganse team , we moeten de klant dagelijks helpen om meer winnaars, meer tevreden klanten en dus meer business te laten genereren.  Dat is ons bestaansrecht. 

Wil je hier face2face over brainstormen met ons, bel dan Jan De Ridder op 0472 709 708. 

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

't Hooghuys

't Hooghuys