Kingsberry zet uw internet aanwezigheid op punt

Als bedrijfsleider kan je voor je marketing en je communicatie niet meer om het internet heen. Er zijn ondertussen zoveel zaken waarvoor mensen het internet voor gebruiken dat het moeilijk wordt voor bedrijfsleiders om te weten waar en hoe je prospecten en klanten het beste kan bereiken, hoe je een website moet opbouwen en wat er nog allemaal nuttig is om in te investeren.

Kingsberry maakt samen met jou een internet communicatieplan op maat op, maakt websites en adviseert en beheert de andere online middelen die nuttig zijn om op in te zetten zoals bv. Google Adwords.

Zaakvoerder Sam Dierckx: “Het is belangrijk om een gezond evenwicht te bereiken met een mooi aantal organische bezoekers op je website die je via het zoekverkeer genereert zonder dat je daarvoor moet betalen, en betaald zoekverkeer dat je onder controle houdt qua kost.

 

Kingsberry analyseert wat een lead je online precies kost, met welk medium je het hoogste rendement haalt en/of elk kanaal wel het juiste soort verkeer genereert.

Sam Dierckx: “We bekijken welke kanalen voor jouw sector de beste zijn om op in te zetten en passen uw online communicatie aan op de doelgroep.”

 

Als je weet dat Google België 60% van zijn omzet haalt uit de verkoop van advertentieruimte aan buitenlandse bedrijven dan is het volgens Sam Dierckx duidelijk dat Vlaamse bedrijven hier kansen laten liggen. Spelers zoals Coolblue, Zalando, Bol.com, Conrad, etc. hebben al jaren vrij spel om bij ons een groot marktaandeel in te nemen. In andere Europese landen realiseert Google 80% van zijn omzet met internetreclame via lokale ondernemingen. Wij streven naar een inhaalmanoeuvre voor de Belgische bedrijven!

Sam Dierckx: “Vlaamse ondernemers worden daar het slachtoffer van. Met een goed internet marketing plan kan er weerwerk geboden worden. Het begint bij simpele zaken, weet je dat we regelmatig zien dat slechts 15% van website bezoekers binnenkomt via de home pagina? Logisch ook want Google biedt meteen relevante informatie aan, waardoor het niet meer volstaat om enkel op de homepage te focussen. Verder zien we dat Adwords campagne’s niet altijd even goed worden opgevolgd en website niet geanalyseerd en bijgestuurd worden. Zaak is dus om te blijven analyseren en te optimaliseren en investeringen in online adverteren aan te passen aan het gedrag van je doelgroep.”(NV)

 

Wilt u meer weten?