One-stop-shop voor alles wat bedrijven nodig hebben

Van duurzame marktleider in de verkoop van kantoormaterialen, naar een complete leverancier van alles wat bedrijven nodig hebben; het traject van Pandava volgt de veranderende noden van ondernemingen. “Vandaag leveren wij alles waar zaakvoerders en leidinggevenden niet dagdagelijks mee bezig willen zijn. Wij ontzorgen hen volledig, zodat zij zich kunnen bezighouden met wat écht belangrijk is voor hen”, vertelt marketingverantwoordelijke Nathalie Leclercq.

Alles onder één dak

Pandava is al 40 jaar een toonaangevende verdeler van papier, kantoor- en schoolmaterialen. Het bedrijf stelt 25 mensen tewerk in 3 vestigingen in Hoevenen, Schoten en Brasschaat en heeft meer dan +18000 op voorraad. Volgens Nathalie Leclercq zet Pandava zich vandaag resoluut in de markt als een one-stop-shop voor alle ondernemingen.

“Bedrijven en organisaties kunnen bij ons terecht voor alles wat ze nodig hebben om goed en comfortabel te kunnen werken. Dat zijn natuurlijk kantoormaterialen maar dat kunnen evengoed reinigingsproducten, dranken en voedingswaren zijn. Van postzegels en printers tot EHBO-materialen en milieuvriendelijke onderhoudsproducten: bij ons vind je alles onder één dak, zowel in onze winkels als online.”

Ontzorging in aanbod en service

Ontzorging staat centraal in het aanbod en de service van Pandava. Met dat doel voor ogen zet het bedrijf enkele krachtige hulpmiddelen die klanten in staat stellen om snel en efficiënt bestellen te plaatsen.

“We streven van bij het begin naar de best mogelijke gebruikerservaring. Daarom zetten wij voor nieuwe klanten meteen een complete gebruikerslijst klaar. Daarin vinden ze alle producten die ook in hun offerte stonden. Zo kunnen ze meteen een eerste bestelling plaatsen.

Onze klanten kunnen ook favorietenlijsten per productafdeling maken. Zo kunnen zij met 1 klik al hun favoriete dranken, kantoorbenodigdheden en dergelijke bestellen. We maken het hen nóg gemakkelijker met de mogelijkheid om de laatste bestelling integraal opnieuw te bestellen.

Bovendien kan dit allemaal online, per mail of telefonisch, rechtstreeks met de vertrouwde consulent.”

Omnichannel en groepsaccounts

Maar Pandava gaat nog verder en biedt zijn klanten een volledige omnichannelervaring én gemakkelijke groepsaccounts.

“We gaan nog veel verder om het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo kunnen ze niet alleen kiezen hoe ze hun bestelling plaatsen, maar ook hoe ze willen betalen, waar ze hun bestelling willen afhalen of waar ze moet geleverd worden. Ze krijgen bij dit alles dezelfde uniforme service en ervaring op elk kanaal.

Dit, in combinatie met een groepsaccount waarbij elke medewerker of afdeling zelfstandig bestellingen kan plaatsen die dan centraal goedgekeurd en afgerekend wordt, betekent een aanzienlijke efficiëntie- en tijdswinst voor onze klanten.”

PANDAVA NV
Hoge Weg 123 - 2940 Hoevenen-Stabroek - België
T: +32 03 660 05 10 - F: +32 03 605 49 76 - info@pandava.com - www.pandava.com

Bekijk de socials