Acerta KMO maakt het gemakkelijker voor u!

Loon- en personeelsadministratie vormen de corebusiness van alle sociale secretariaten. Maar dat betekent daarom niet dat ze onderling inwisselbaar zijn. Acerta stemt zijn service bijvoorbeeld uitdrukkelijk af op de kmo. Wat uw behoeften als werkgever ook zijn, bij Acerta kunt u rekenen op persoonlijk advies en performante digitale tools.

U ontzorgen als kmo-zaakvoerder: daar is het Acerta allemaal om te doen. Ons sociaal secretariaat stelt zich op als een volwaardige en meedenkende hr-partner, die proactief advies verstrekt op basis van grondige dossierkennis. Zo bespaart u kostbare tijd, die u kunt investeren in uw klanten en organisatie.

Vaste dossierbeheerder

In welke sector uw kmo ook actief is, Acerta heeft mensen in huis met kennis van (uw) zaken. We wijzen de meest geschikte specialist aan u toe als vast aanspreekpunt. Uw dossierbeheerder kent uw bedrijf en uw business door en door. Voeg daarbij de knowhow en expertise van Acerta in alle hr-gerelateerde domeinen, en u verkrijgt de solide fundamenten voor een proactieve aanpak op maat.

Acerta is een sterke organisatie met vrijwel onbeperkte mogelijkheden om kmo-bedrijfsleiders zoals u te begeleiden. Wij ondersteunen u vandaag, maar houden tegelijk de vinger aan de pols van de evoluties in ons vakgebied. Zodat wij u ook morgen volledig kunnen ontzorgen.

Digitale ondersteuning

Naast de menselijke factor investeert Acerta onafgebroken in slimme digitale tools, die – jawel – u het leven alweer gemakkelijker maken. Ze dragen vooral bij aan een efficiëntere en eenvoudigere administratie. Maar de mogelijkheden reiken veel verder dan alleen maar het doorsturen van prestaties. Zo ontwikkelde Acerta bijvoorbeeld de Acerta Connect HR Office tool waarmee u uw personeelsadministratie heel eenvoudig bijhoudt en data uitwisselt. Uw medewerkers kunnen de app op hun beurt gebruiken om bijvoorbeeld verlofaanvragen door te sturen. Voor vrijwel alle personeelszaken bestaan er digitale oplossingen: personeelsdossiers, onkosten beter vermelden, evaluaties en opleidingen opvolgen enz.

Assistent Alix

Met Acerta haalt u het beste uit de combinatie van menselijke expertise en gebruiksvriendelijke technologie. Want naast uw vaste payroll advisor, die voor u klaar staat in één van de 26 kantoren, volgt onze digitale assistent Alix uw kmo op de voet. Alix maakt uw wegwijs en ondersteunt u met onmiddellijk, gericht en proactief advies. Bijvoorbeeld wanneer contracten gaan verlopen en mogelijk aan verlenging toe zijn, wanneer het tijd is om het vakantiegeld uit te betalen, wanneer de maandelijkse loonverwerking nadert... U kunt op beide oren slapen, terwijl Alix over uw payroll waakt. 

360°-consulting

Acerta onderscheidt zich verder vooral op consultingniveau. Het aanbod dekt al uw hr-behoeften als werkgever: instroom, doorstroom, uitstroom van medewerkers… Van het opstellen van een vacature tot de benchmarking van lonen, van het bevorderen van werknemerstevredenheid tot het uitwerken van een cafétariaplan, en alles daartussen.

Acerta

Diestsepoort 1,  3000 Leuven

www.acerta.be 

Wilt u meer weten?

Acerta

Bekijk de socials