Acerta

Arbeids & Sociaal recht

Je hr-uitdagingen zijn niet min: krapte op de arbeidsmarkt, duurzame inzetbaarheid, correcte en betaalbare (flexibele) lonen, juridische complexiteit, flexibele werkvormen… Acerta ondersteunt ondernemers en organisaties in elke groeifase en bij elk hr-proces. De kracht van mensen, daar draait het om bij Acerta. Acerta zorgt en ontzorgt zodat jij - als starter, zelfstandige, werkgever of boekhouder - maximaal kan inzetten op je eigen kracht en die van je medewerkers.

Met Acerta aan je zijde bied je hr-uitdagingen het hoofd, met een grotere efficiëntie als resultaat!

Diensten

  • Payroll services

    Payroll services

  • Hr-services

    Hr-services

  • Juridisch advies

    Juridisch advies

  • Opleidingen en kennisupdates

    Opleidingen en kennisupdates

  • Oplossingen op maat

    Oplossingen op maat

  • Kennis en applicaties

    Kennis en applicaties

Payroll services - Je garantie op een vlotte loonadministratie

Een loon- en personeelsadministratie die juist en tijdsefficiënt verloopt? Acerta sociaal secretariaat heeft de kennis, de ervaring en de technologie in huis om je hierbij te ondersteunen. Duidelijke afspraken en correcte betalingen maken tevreden medewerkers. Acerta zorgt graag mee voor een vloeiende payroll, bij eenvoudige én complexe administratie. Met advies, services en moderne applicaties. Op maat van je sector én je bedrijf. Zo kan jij je focussen op ondernemen en groeien.

Hr-services - De kracht van mensen versterken en laten groeien

Je bedrijf of organisatie laten groeien, dat is ook de ambitie van Acerta. Succes en voldoening gaan hand in hand met innovatie en creativiteit. Hierin spelen de unieke talenten en de kennis van je werknemers een grote rol. Acerta stimuleert en ontwikkelt mee.

Vragen over aanwerven, verlonen en belonen, personeel ontwikkelen, prestaties verbeteren, ontslaan of over je hr-beleid? Acerta ondersteunt je met advies en begeleidt je met hands-on hulp.

Juridisch advies - Advies en steun door juridische experts

Wetten en regelgevingen veranderen om de haverklap. Onze juristen houden dagelijks de vinger aan de pols bij de overheid en sociale partners. Acerta informeert en adviseert jou proactief, en past zijn applicaties en documenten meteen aan. Nog voordat een nieuwe regel in voege treedt, weet je al welk effect dit heeft op jouw hr-beleid of de verloning.

Opleidingen en kennisupdates - Praktijkgerichte opleidingen met enthousiaste experts

Een stevige basis leggen over een onderwerp? Je kennis verdiepen? Of gewoon up-to-date blijven met de actualiteit. Dat kan met de opleidingen van Acerta. Acerta biedt opleidingen over sociale wetgeving, hr, management en persoonlijke vaardigheden. De docenten zijn stuk voor stuk experten in hun vakgebied en volgen de nieuwste ontwikkelingen op de voet. Ze leggen complexe materie op een eenvoudige manier uit. Met hun boeiende en praktijkgerichte aanpak versterken zij jouw kennis en vaardigheden. Zo zet jij stappen vooruit in je carrière.

Daarnaast houden de sociaaljuridische updates van Acerta je scherp. Deze maandelijkse infosessies van twee uur bieden je een kant-en-klaar overzicht van alle wijzigingen op het gebied van arbeidswetgeving, fiscaliteit en sociale zekerheid.

Oplossingen op maat – Acerta spreekt jouw taal

Het maakt niet uit hoeveel medewerkers je in dienst hebt of in welke sector of welk land je actief bent. Acerta is er voor jou en je mensen met payroll-applicaties, hr-services, juridisch advies, kennis en opleidingen, op maat van je onderneming.

Via flexsourcing ondersteunt Acerta je met de hr- en payrolldiensten die je nodig hebt – waar, wanneer en hoe jij dat wenst. De ervaren hr-experten werken zij aan zij bij jou op kantoor. Of Acerta wordt je hr-afdeling op afstand. Daarnaast ontwikkelt Acerta ook software- en serviceoplossingen op maat.

Kennis en applicaties – Alle kennis, applicaties en documenten die je dagelijks nodig hebt

Wil je meer tijd overhouden voor werk dat écht telt? Bij Acerta zetten we volop in op digitalisering voor jou en je medewerkers. Alle kennis, applicaties en documenten die je dagelijks nodig hebt, vind je snel centraal terug en zijn de klok rond beschikbaar. Jij kiest wanneer je ze gebruikt. Bovendien kan Acerta ze naadloos integreren met jouw systemen.

  • MyAcerta is je persoonlijke online werkplek. Het is een directe toegangspoort naar je loonverwerking, rapporten, kennisbank, boekhouddocumenten…
  • Acerta Connect is een gebruiksvriendelijke payroll-applicatie;
  • Trefzeker is de kennisbank voor hr-professionals.

Complete service en praktische ondersteuning, in elke fase en bij elk hr-proces

De gemeenschappelijke delers van de dienstverlening van Acerta zijn integriteit, respect voor de diversiteit en eigenheid van onze en jouw mensen, en een grote verantwoordelijkheid ten aanzien van onze engagementen.

Naast deze diensten voor werkgevers, ondersteunt Acerta ook starters, zelfstandigen en boekhouders met advies en hr-expertise. Reken op een complete service en praktische ondersteuning - in elke fase en bij elk hr-proces. Acerta staat als één team achter jou en je onderneming, om je te ondersteunen en te ontzorgen wanneer je dat nodig hebt. Je krijgt een deskundig antwoord op je vragen, correct advies en een vlotte, online toegang tot alle informatie. Je kan met al je hr-vragen terecht in 28 kantoren verspreid over Vlaanderen, Wallonië en Brussel. Neem gerust contact met ons op.

Meer weten?

Contactinformatie

  • Acerta
    Diestsepoort 1
    3000 Leuven
  • +32 (0)16 24 53 99

Uitgelicht