Acerta

Personeel

Acerta ondersteunt ondernemers en organisaties in elke groeifase en bij elk hr-proces. De kracht van mensen, daar draait het om. Acerta zorgt en ontzorgt zodat jij - als starter, zelfstandige, werkgever of boekhouder - maximaal kan inzetten op je eigen kracht en die van je medewerkers.

Met Acerta kies je voor hét persoonlijkste sociaal secretariaat in België.

Diensten

  • Loon- en personeelsadministratie

  • Hr-diensten

  • Digitalisering van jouw hr

Hoeveel medewerkers je in dienst hebt, in welke sector of welk land je actief bent, Acerta is er voor jou en je mensen. Met gebruiksvriendelijke payrolloplossingen, hr-diensten en opleidingen. Met correct advies en expertise. Samen gaan we voor tevreden collega’s en betere resultaten.

Loon-en personeelsadministratie

Een loon- en personeelsadministratie die juist en tijdsefficiënt verloopt? Acerta sociaal secretariaat heeft de kennis, de ervaring en de technologie in huis om je hierbij te ondersteunen. En je zo te ontzorgen. Duidelijke afspraken en correcte betalingen maken tevreden medewerkers. Acerta zorgt graag mee voor een vloeiende payroll, bij eenvoudige én complexe administratie. Met advies, services en moderne applicaties. Op maat van je sector én je bedrijf. Zo kan jij je focussen op ondernemen en groeien.

Lonen correct berekenen en uitbetalen. Personeel vinden, motiveren en binden. Hr en administratie beheren. Als ondernemer moet je van vele markten thuis zijn. Gelukkig sta je er niet alleen voor. Acerta ondersteunt je waar, wanneer en hoe jij het wilt.

Digitalisering van jouw hr

Wil je meer tijd overhouden voor werk dat écht telt? Bij Acerta zetten we volop in op digitalisering voor jou en je medewerkers. Alle kennis, applicaties en documenten die je dagelijks nodig hebt, vind je snel centraal terug en zijn de klok rond beschikbaar. Jij kiest wanneer je ze gebruikt. Bovendien kan Acerta ze naadloos integreren met jouw systemen.

  • MyAcerta is je persoonlijke online werkplek. Het is een directe toegangspoort naar je loonverwerking, rapporten, kennisbank, boekhouddocumenten…
  • Acerta Connect is een gebruiksvriendelijke payroll-applicatie
  • Trefzeker is de kennisbank voor hr-professional
  • Connect HR office maakt jouw hr-administratie performanter met meer automatisatie en minder manueel werk. Wat dacht je van een digitaal personeelsdossier?

Hr-diensten: de kracht van mensen versterken en laten groeien

Je bedrijf of organisatie laten groeien, dat is ook de ambitie van Acerta. Succes en voldoening gaan hand in hand met innovatie en creativiteit. Hierin spelen de unieke talenten en de kennis van je werknemers een grote rol. Acerta stimuleert en ontwikkelt mee.

Vragen over aanwerven, verlonen en belonen, personeel ontwikkelen, prestaties verbeteren, ontslaan of over je hr-beleid? Acerta ondersteunt je met advies en begeleidt je met hands-on hulp.

Acerta staat als één team achter jou en je onderneming, om je te ondersteunen en te ontzorgen wanneer je dat nodig hebt. Je krijgt een deskundig antwoord op je vragen, correct advies en een vlotte, online toegang tot alle informatie.

Je kan met al je hr-vragen terecht in 25 kantoren verspreid over Vlaanderen, Wallonië en Brussel. Neem gerust contact met ons op.

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Acerta

Uitgelicht

Bekijk de socials