Lindner en KMOinsider: kwalitatieve connectoren

Facility

Sting kende succes met ‘An Englishman in New York’, maar Peter Nuiten scoort als ‘Nederlander in Antwerpen’ ook een hit. Als directeur van Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp staat hij aan het hoofd van een van Antwerpens mooiste hotels. Sinds 2007 is ’t Stad zijn tweede thuis. Zijn vriendschap met KMOdynamoo CEO Patrick Moens dateert van het prille begin. In de loop der jaren groeide een prettige persoonlijke én professionele band.

Een professioneel podium voor ondernemers

Peter is sowieso een en al enthousiaste energie, maar als het over KMOinsider en Patrick gaat, schakelt hij nog een versnelling hoger.

“Ik kom uit Bergen-op-Zoom en was dus altijd al een ‘bijna-Belg’. Ook Antwerpen was vertrouwde omgeving, al was het lokale ondernemerslandschap onontgonnen terrein voor mij. Het toeval wil dat Patrick mijn eerste professionele contact was. Eerste bleek in dit geval geenszins de eerste de beste. Van bij de start hadden we een connectie en nét dat blijkt een van de sterktes van Patrick en zijn professionele ‘producten’. Net als Patrick zelf is KMOinsider een echte connector die bedrijven en mensen dichter bij elkaar brengt. Het is een breed georiënteerd blad dat op een fijne manier een professioneel podium biedt aan bedrijven. In tegenstelling tot collega’s-communicatoren richt het magazine nooit de schijnwerpers op zichzelf. Ik vind het dan ook leuk om dat nu wel te mogen doen.”

Kwaliteit en menselijk maatwerk


“De enthousiaste equipe koppelt professionele kwaliteit aan menselijk maatwerk, en KMOdynamoo is voor mij al jarenlang een betrouwbare professionele partner die vaak maar een half woord nodig heeft om te begrijpen waar we met Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp naartoe willen.”

“Voor mijn salesmensen is KMOinsider een bron van inspiratie: het magazine biedt een interessante inkijk in het Antwerpse B2B-landschap en is een makkelijke én mooie manier om leads te genereren. KMOinsider is een aantrekkelijke aanvulling bij andere communicatiekanalen en biedt een toegevoegde waarde voor de brand awareness. Het magazine is voor ons een essentieel element van een structurele strategie, waarbij KMOdynamoo ons kwalitatieve contentmarketing biedt.”

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials