Furbo-Leaderboard_Updated.gif

kmo-insider gaf de B2B-Days een frivool tintje

HR

De B2B-Days waren een succes voor kmo-insider. Ondanks het bijzonder zomerse weer kwamen toch nog 1198 bedrijfsleiders kennismaken met de 120 standen die door kmo’s in beslag genomen waren. De workshops en seminaries kenden een enorme belangstelling.

Voor kmo-insider waren de B2B-Days het gedroomde platform om onze nieuwe interactieve website voor te stellen. Bedrijven konden zich op de stand gratis registreren en meteen gebruik maken van de (vele) mogelijkheden die de website te bieden heeft. Zo kunnen bedrijven gratis hun persmededelingen op deze website plaatsen.

Om de aanwezigen te overtuigen dat ze zich meteen op de stand konden registreren hadden de marketingjongens en –meisjes van dynamoo.biz een stunt bedacht die duidelijk insloeg. In samenwerking met Marquise Model Agency en bodypaintster Jacklyn Suiskens werden de twee dagen twee modellen ondergedompeld in de kleuren van kmo-insider en met de boodschap: Registreer nu. Het effect liet niet lang op zich wachten.

Marquise Model Agency is nog een jong modellenbureau dat twee jaar geleden opgericht werd door kinderpsycholoog Leon Volders.

Leon Volders: “Mijn moeder was mannequin bij Dior en als kind was ik altijd blij dat ik haar mocht vergezellen naar alle die defilés of fotoshoots. Ik ben nu met pensioen als kinderpsycholoog en ben twee jaar geleden gestart met een eigen modellenbureau. We hechten heel veel belang aan opleiding, die wij hen kosteloos aanbieden. Elk model dat zich aanbiedt krijgt de kans zich te ontwikkelen, moet nooit iets tegen de zin doen. We stellen hen ter beschikking van fotografen, bedrijven, organisaties en stellen voor hen een strikte gedragscode samen. Wij beschikken momenteel over een 100-tal modellen, 12 fotografen, 4 visagisten en 2 bodypainters.”

Op de B2B-Days werden ook enkele nieuwe A-diplomahouders voorgesteld (bedrijven die de A in hun communicatie voeren voor het Antwerps gevoel). Op de stand van de A12 Business Club werd ook aan de vzw Apopo ontvangen. Met de opbrengst van De Nacht van de KMO 2010 werd namelijk een rat gesponsord die ingeschakeld zal worden om landmijnen op te sporen en onschadelijk te maken.

Furbo-Rectangle_Updated.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials