anr-banner.gif

CRM software van Efficy: flexibel, efficiënt én meermaals genomineerd

IT

De CRM software van Efficy is bijzonder flexibel, efficiënt en zeer gebruiksvriendelijk en dat vertaalt zich in een sterke groei van de CRM-ontwikkelaar en -integrator. Efficy is goed op weg om een Europese speler van formaat te worden. De gezonde, ambitieuze groei werd en wordt gehonoreerd met meerdere nominaties en eretitels.

Efficy, een 100% Belgisch bedrijf, werd 15 jaar geleden opgericht. Vandaag wordt de CRM software van Efficy gebruikt door 4.500 bedrijven wereldwijd, goed voor 185.000 gebruikers.

CRM software met 5³ groei-ambitie

CEO Cédric Pierrard: “We hebben de ambitie om verder door te groeien en om een antwoord te bieden op het feit dat Amerikaanse CRM-ontwikkelaars samen tot 50% marktaandeel in Europa hebben. De voorbije 10 jaar hebben we elk jaar in de buurlanden 1 tot 2 overnames gerealiseerd en we zien nog veel ruimte voor organische groei.”

Concreet ambieert Efficy een 5³ groei: binnen 5 jaar 5 keer zo groot zijn en 5% aandeel van de Europees CRM-mark bezitten. De CRM-ontwikkelaar streeft er met andere woorden naar binnen 3 tot 4 jaar een omzet van 100 miljoen euro te realiseren en een team van 100 medewerkers op de R&D-afdeling te hebben werken, tegenover 40 vandaag.

CRM oplossingen beloond met nominaties

De groei van Efficy gaat niet onopgemerkt voorbij. Ernst & Young beloonde het bedrijf met een finaleplaats voor EY L'Entreprise de l'Année® 2020 en Efficy is ook in de running voor Belgium Best Managed Companies van Deloitte. Voor de 3de keer staat Efficy ook in de Deloitte Fast 50-lijst, het overzicht van de 50 snelst groeiende bedrijven in ons land. In de categorie Middelgrote bedrijven van de Brusselse Gazelle lijst van Trends bekleedde Efficy vorig jaar een mooie 9deplaats en ook dit jaar is het bedrijf weer genomineerd, voor het 3dejaar op rij. In deze lijst rangschikt Trends de snelst groeiende ondernemingen van Brussel.

CRM software op maat van jouw bedrijf

De CRM oplossingen van Efficy helpen je om je gegevens semi-automatisch te koppelen en te organiseren, zodat je snel alle benodigde informatie vindt.

Sales Account Executive Kathy Mebis: “We werken volledig op maat van jouw bedrijf. We brengen eerst de bedrijfsprocessen in kaart en we gaan na welke eindresultaten je voor ogen hebt. De bedrijfsprocessen worden vervolgens in ons CRM-systeem geïntegreerd, waarbij we verder bouwen aan een CRM oplossing die volledig tegemoet komt aan jouwnoden en wensen.”

CRM oplossing voor de advocatuur

Zo heeft Efficy bijvoorbeeld een CRM-oplossing die perfect voldoet aan de noden van de advocatuur. Met deze CRM kunnen advocaten de informatie van hun cliënten en dossiers centraliseren en delen. Een andere uitdaging in deze sector is het factureren van gepresteerde tijd en voorgeschoten kosten. De CRM-oplossing van Efficy komt hieraan perfect aan tegemoet.

Lees meer over de Efficy-oplossing voor de advocatuur.

CRM-oplossingen zo wendbaar als een bathyscaaf

Het logo van Efficy, een bathyscaaf of kleine, wendbare duikboot, illustreert goed hoe flexibel de CRM-oplossingen zijn. Je kan er alle rapporten en lijsten uit genereren die je wil, zodat deproductiviteit en efficiëntie aanzienlijk verhoogt. Je kan bijvoorbeeld heel snel en eenvoudig een overzicht opvragen van de klanten of leads die je het voorbije half jaar niet meer gecontacteerd hebt. Met een Excelbestand is dat veel minder vanzelfsprekend.

Lees meer over het beheren van je klantenbestand.

anr-banner-400x300-v3.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials