anr-banner.gif

Centraal beheer is key met Efficy CRM

Wil je je leven een stuk eenvoudiger maken? Ga dan voor een centraal beheer van je klantenbestand en contracten. Dit kan je doen door gebruik te maken van een performant CRM dat perfect voldoet aan jouw noden.

360° overzicht met Efficy CRM

Een project beheren? Dat is nog nooit zo eenvoudig geweest. Op basis van een offerte of een project template creëer je je project op maat. Zowel planning, taakverdeling als teamsamenstelling volg je op in de CRM oplossing van Efficy dat zorgt voor een centraal overzicht. De voortgang van het project kan je gewoon in real time opvolgen en ook het opstellen van rapporten is eenvoudig.

Alle klantinfo wordt gecentraliseerd. De klantenactiva (licenties, uitrusting, ...) wordt centraal beheerd, net zoals de contracten (garanties, onderhoud, ...).

Resultaat? Meer omzet en een optimale winstgevendheid.

Octime, gespecialiseerd in SaaS time management software, is overtuigd van Efficy CRM:

“Het bedrijf beschikt nu over één enkele oplossing voor het beheer van zijn marketing, offertes, facturering, prospectie en hotline. Zo uitgerust zijn wij vol vertrouwen in het veroveren van nieuwe klanten.”

Verkopers zien hun efficiëntie stijgen

LSE, ontwerper van beheersoftwarepakketten voor de bouwsector, werkte eerst met 4 afzonderlijke informatiesystemen. Efficiëntie? Die was helaas ver te zoeken:

“We hadden te maken met een voortdurend verlies van informatie en productiviteit. Een werknemer moest bijvoorbeeld zijn collega’s bellen om te weten te komen wat de laatste besprekingen met een klant waren.”

Er was duidelijk nood aan een betere oplossing en die vonden ze in de Efficy CRM. Vandaag is alle info gecentraliseerd in 1 programma.

Verkopers kunnen nu heel eenvoudig alle klantinteracties raadplegen dankzij het 360°- beeld. Ook het opmaken en versturen van offertes gebeurt vanuit dit systeem, net als het beheren van hun portefeuille. Om het nog makkelijker te maken krijgen ze automatisch waarschuwingen vanuit Efficy CRM.

Geen vergeten facturen

Dit 360° overzicht via Efficy CRM zorgt ervoor dat je perfect weet wat er is geproduceerd en wat er is gefactureerd.

LSE is duidelijk:

“Door de informatie te centraliseren wordt ook vermeden dat wordt vergeten te factureren. Op die manier vermijden we elk verlies in de verkoopketen.”

Ook je besluitvorming wordt een stuk eenvoudiger door de gegevens te centraliseren. Al het beheer zit in 1 systeem en je kan gebruik maken van een erg uitgebreid aanbod aan rapporten en dashboards.

Lees meer over de totaaloplossing Efficy CRM.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Efficy

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Efficy
  • Kolonel Bourgstraat 122
    1140 Brussel
  • +32 (0)2 648 18 98

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials