anr-banner.gif

“Met jullie cloud telefonie systeem kunnen we gericht doorschakelen”

IT

“Vanuit jullie aanbieding om de server aan te pakken en door de heldere communicatie tussen jullie mensen en onze mensen hebben we ons hele telecomverhaal herbekeken. Zo hebben we het hele pakket, ook mobiele telefonie, cloud telefonie, etc. ondergebracht bij jullie.” Dat zegt Pieter-Jan van Schrijnwerkerij Eddy De Prins over ITTES, officieel Orange Business Partner, die ondernemers ontzorgt voor alle telecom- en cloud diensten.

Schrijnwerkerij Eddy De Prins doet alles van houtbewerking, onderhoud en realisatie van totaalbelevingen. De schrijnwerkerij heeft een eigen atelier en productie, een mooie showroom en een eigen plaatsingsteam.

Overstap van vaste naar cloud telefonie

Pieter-Jan: “Vroeger hadden we een klassieke, fysieke Belgacomcentrale. Dan zijn we overgeschakeld naar VoIP en internet van een andere provider. We waren daar eigenlijk niet tevreden over. Het werkte niet goed. Er was ook niet echt een professionele begeleiding bij. Vanaf dat moment zijn jullie op de radar gekomen. We waren toe aan het herbekijken van onze server etc. en zo zijn we in contact gekomen met ITTES en ITTESIT.”

“Vanuit IT is de telecom voortgevloeid. In ons bedrijf was het een heel spinnenweb geworden van allerlei verschillende diensten en partners. Dat wilden we graag centraliseren bij één trouwe partner.”

Pieter-Jan gaf zijn mensen de opdracht om het hele pakket aan telecomdiensten te bekijken, gaande van telefonie, data, tot internet,… De schrijnwerkerij besloot om het hele pakket, ook mobiele telefonie en cloud telefonie bij ITTES en ITTESIT onder te brengen, en dus bij Orange.

Totaaloplossingen, inclusief netwerken en CRM

“Jullie bieden alle diensten aan: vaste en mobiele telefonie, cloud telefonie, maar ook onze servers konden we bij jullie onderbrengen én we kozen voor een integratie met Salesforce. De communicatie zat ook direct heel goed. Er was heel snel reactie van jullie kant uit met een duidelijke en gerichte offerte op maat en correcte prijzen. Dat is ook niet onbelangrijk. We zochten een allround partner die samen met ons structuur kon brengen in ons verhaal en die concurrentieel sterk stond ten opzichte van de andere partijen. “

“Cloud telefonie zorgt voor efficiëntie”

“We hebben voor jullie cloud telefonie systeem gekozen omdat we met verschillende diensten werken binnen ons bedrijf en zodat we niet een hoop gerinkel van hier naar daar hebben, maar gericht kunnen doorschakelen naar de juiste mensen. Dat zorgt voor efficiëntie en tijdswinst.”

“Jullie zijn onmiddellijk met de juiste mensen ter plaatse gekomen om het bedrijf te begrijpen en een concrete behoefteanalyse te maken. Op basis hiervan hebben jullie dan een mooi voorstel gemaakt op maat en dat op een heel korte en efficiënte termijn.”

“Dit is trouwens ook de reden waarom we beslist hebben om samen met jullie heel onze CRM & ERP onder handen te nemen. Door deze oplossing hebben wij onze efficiëntie binnen ons bedrijf drastisch kunnen verhogen. Jullie professionele aanpak door eerst workflows te maken en van daaruit oplossingen te zoeken was een groot succes. Via de app oplossing van Salesforce kan ik mijn bedrijf elk moment volgen. Jullie zijn met andere woorden onze allround business partner geworden voor alles wat met IT, telecom en CRM te maken heeft.”

ITTES heeft een klantenportefeuille van 3.000 unieke bedrijven. Ook nieuwsgierig naar de totaaloplossingen van ITTES? Neem vrijblijvend contact op.

anr-banner-400x300-v3.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials