anr-banner.gif

Maak je bedrijf futureproof met cloud telefonie

Een schaalbaar en flexibel telefoniesysteem waarmee je overal bereikbaar bent. Er zijn veel redenen om na te denken over cloud telefonie. Zeker nu het hybride werken overal zijn ingang maakt. Wat zijn de voordelen van telefoneren over het internet?

Meer weten over cloud telefonie? Download de Sonal whitepaper

Geen fysieke telefooncentrale meer, wél een online platform voor de telefonie van jouw bedrijf – dat is cloud telefonie. Het enige wat je nog nodig heeft, is een stabiele internetverbinding. Sonal zorgt voor de implementatie van SonalCloud. Via dat systeem kunnen jouw werknemers zich via een simpele app verbinden met de telefoniesoftware op de server in jouw eigen cloud.

Je kan net zoals bij de klassieke telefonie nog steeds gebruikmaken van bekende functionaliteiten zoals wachtmuziek, omleidingen naar smartphones en het doorverbinden van gesprekken.

Voor sommige bedrijven is een klassiek telefoniesysteem overigens ook perfect werkbaar (Sonal bekijkt altijd de specifieke behoeften en adviseert een telefoniesysteem dat helemaal aangepast is aan wat je nodig heeft).

Aanpasbaar aan bedrijfsgrootte

Het grootste voordeel van een cloud telefoniesysteem is ongetwijfeld dat het makkelijk schaalbaar is. Het flexibele systeem is makkelijk aan te passen aan de bedrijfsgrootte.

Of je dus over een team van 10 mensen, of een van 100 mensen beschikt, de cloud telefonieoplossing blijft dezelfde. Je hoeft geen nieuwe systemen aan te kopen naarmate jouw bedrijf groeit. Cloud telefonie kan makkelijk aangepast worden aan de veranderende noden. Handig voor bedrijven in volle groei.

Altijd en overal bereikbaar dankzij app

Bovendien zorgt een dergelijk systeem ervoor dat je altijd en overal bereikbaar bent. Met je smartphone geniet je namelijk van alle functionaliteiten van een virtuele telefooncentrale. Via een app op de telefoons van jouw werknemers, zorg je ervoor dat ze bereikbaar zijn wanneer nodig, waar ze zich ook bevinden.

Erg handig, bijvoorbeeld voor zij die ‘on call’ staan. Denk aan huisartsen van wacht, personen die 24/7 klantenservice verlenen, bewakers … Jouw werknemers hoeven niet langer een systeem te activeren, of letterlijk naast de telefoon te wachten tot een klant belt. Ze zijn bereikbaar wanneer dit nodig is, waar ze zich ook bevinden.

Lage instapkosten, klaar voor de toekomst

Nog een reden om te kiezen voor SonalCloud: de lage instapkost. Je hoeft namelijk niet te investeren in een fysiek toestel of een fysieke telefooncentrale. Voor een klein maandelijks bedrag, kan je gebruikmaken van alle uitgebreide functionaliteiten van SonalCloud.

Nog handig om te weten, is dat je dankzij de VoIP (Voice over IP)-technologie zowel nationaal als internationaal aan goedkopere tarieven belt én dat je bij een cloud telefoniesysteem uitsluitend betaalt voor het aantal gebruikers die je nodig heeft.

Een telefoniesysteem afgestemd op wat je nodig hebt

Bij Sonal ben je zeker van een telefoniesysteem dat écht op jouw maat gemaakt is. We gaan daarom eerst rond de tafel zitten, om tot een systeem te komen dat heel goed voor jou en je activiteiten werkt. 7

Het team van Sonal installeert daarna alles zelf, zorgt voor een integratie met CRM , ERP-systeem, Office 365 en MS Teams indien gewenst, en verleent de nodige nazorg en opvolging. Zo heb je altijd een topsysteem bij de hand.

Is cloud telefonie iets voor jouw bedrijf? Neem direct contact op of vul onderstaand formulier in.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Sonal

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Sonal
  • Antwerpsestraat 145
    2640 Mortsel
  • 03 448 08 48

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials