Inboedelverhuur en inrichting voor expats

Homepost richt op grote schaal appartementen in voor jouw internationale medewerkers

Reken je als bedrijfsleider op de diensten van meerdere buitenlandse werknemers dan kan je hen begeleiden naar een geschikte woning met alle nodige meubilair en voorzieningen. Homepost is gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van inboedels voor expats en richt verschillende woningen tegelijk in voor al jouw internationale medewerkers.  

Bemeubelde woningen: de ideale oplossing voor grote bedrijven met internationale medewerkers

Volgens Steven Claes, zaakvoerder van Homepost, biedt de verkoop van volledige inboedels voor expats een ideale oplossing voor grote bedrijven.

Steven Claes: “We verhuren en verkopen voornamelijk inboedels aan expats. Zij wonen voor eerder beperkte periode in ons land en wij richten hun woning volledig in. Het gebeurt regelmatig dat grote bedrijven meteen meerdere woonsten willen bemeubelen voor internationale medewerkers. In dat geval nemen we de inrichting van elke woonst voor onze rekening. Als wij 5, 10 of 20 appartementen kunnen inrichten, betekent dit een enorme efficiëntiewinst voor de bedrijven en eigenaars.”

Van keuken tot schilderij: Homepost doet de inrichting van a tot z

De ‘volledige bemeubeling’ mag je bij Homepost best letterlijk nemen. Als de klant dat wil, richten Steven en zijn medewerkers een woning in van a tot z. Dat zijn kasten, bedden, tafels en stoelen maar ook matrassen, kussens, kussenslopen, tapijten, keukens en keukentoestellen, televisies en veel meer.

“In het verleden hebben we voor een klant 8 appartementen ingericht tot in de kleinste details. Dat gaat dan over decoratie, schilderijen, kadertjes enzovoort. Bovendien doen we alles volledig op maat en kunnen we een antwoord bieden op heel specifieke vragen. Zo hebben we eerder een guesthouse van een groot bedrijf ingericht waarbij we een hele grote open ruimte met kasten als space dividers hebben ingedeeld in een woonkamer, eetkamer en slaapkamer”, aldus Steven Claes.

De klant moet alleen nog de deur openmaken: de voordelen van inboedelverhuur

De voordelen van deze werkwijze voor de klant zijn groot. Zo doet Homepost dienst als centrale contactpersoon voor het hele project en neemt het bedrijf ook elk aspect ervan voor zijn rekening.

Steven Claes: ‘Iedereen weet dat je voor de inrichting van een woning bij verschillende winkels en leveranciers moet zijn. Deze leveren meestal niet op hetzelfde moment. Je moet dus altijd zelf aanwezig zijn, zelf het afval weghalen en meestal ook zelf de montage doen. Wij bieden echter het volledige pakket aan, van levering, tot montage en afvalverwijdering. Het enige wat de klant nog moet doen, is de deur voor ons open maken”.

Inrichting met een grote diversiteit aan kwaliteitsproducten

Een samenwerking met Homepost geeft de klant ook toegang tot een groot gamma aan producten van verschillende merken. “De klant bepaalt zelf welke merken, welke kwaliteit en dus ook welke prijscategorie hij wil. Uiteraard werken we met vaste partners en hebben wij dus bepaalde voorkeursmerken maar het staat de klant vrij te kiezen voor een ander product. Wij kunnen veel merken aan”, aldus Steven Claes.

Wil jij ook beroep doen op te diensten van Homepost? Neem dan meteen contact op via onderstaand invulformulier.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Homepost

Meer weten?

homepost logo

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Homepost

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials