LINDNER_Leaderboard.gif

Kantoren schoonmaken, een vak op zich

Bij Group-f Cleaning & Facility staat klanttevredenheid altijd voorop. Wanneer de teams kantoren schoonmaken is het ontzorgen van de klant dan ook prioriteit nummer één. Het gaat er dus niet alleen om dat alles deskundig gepoetst is. Naast de effectieve schoonmaak komen er ook heel wat praktische zaken bij kijken.

Kantoren schoonmaken gebeurt bij Group-f Cleaning & Facility altijd door een professioneel schoonmaakteam. Het aanbieden van de gepaste dienstverlening gebeurt al bij het eerste contact met de opdrachtgever. Hierna wordt vanuit de expertise van het operationele team een optimale aanpak vastgelegd.

Kantoren schoonmaken begint bij communiceren

Een band opbouwen en goed communiceren is belangrijk. De spreekwoordelijke ‘klik’ moet er zijn. Vervolgens komen de meer praktische en operationele aspecten aan bod. Denk aan het opmaken van schoonmaakroosters, het bepalen van producten en materialen op basis van het interieur... Er komt heel wat meer bij kijken dan je vooraf zou vermoeden.

De selectie van de medewerkers

Bij stap twee gaat het om de mensen. Wie is beschikbaar en wie heeft de skills om die specifieke opdracht aan te nemen? Group-f Cleaning & Facility laat pas aangeworven mensen niet meteen kantoren schoonmaken. Alle medewerkers krijgen intern een opleiding van a tot z. Ook wie al enige ervaring kan voorleggen. Zo verkrijg je een uniforme expertise en kennis van de eigen producten, de gebruikte materialen en de schoonmaakmethodes. Bij de eerste stappen in de praktijk gaat een Cleaning & Quality Coach mee om alles in goede banen te leiden. Wanneer die merkt dat de schoonmaker of het team op eigen benen kan staan, nemen ze autonoom hun verantwoordelijkheid op.


Opvolging bij het kantoren schoonmaken

Maar ook in die fase houdt Group-f de communicatiekanalen open. De Cleaning & Quality Coach komt regelmatig langs om te zien of alles nog steeds goed verloopt. Hij luistert of de teams die de kantoren schoonmaken geen problemen ondervinden of met vragen zitten. Dat is vaak een goed moment voor een schouderklopje of zelfs een kleine attentie. De Coach peilt eveneens of de klant tevreden is over de mensen en het geleverde werk. Dankzij de zeer grondige voorbereiding en opvolging, loopt dit goed.

Wil je jouw kantoren ook laten schoonmaken door de professionals van Group-f Cleaning & Facility? Neem vrijblijvend contact op en verneem waar wij het verschil maken. Of vul het formulier hieronder in.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Group-f Cleaning & Facility

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Group-f Cleaning & Facility

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials