Leaderboard BB.gif

Personeelsfeest organiseren? BluePoint helpt je graag

Het einde van het jaar is altijd een belangrijk moment om naar het marketingbudget van het lopende en komende jaar te kijken van jouw onderneming. In dat budget is vaak ruimte voorzien voor evenementen zoals een personeelsfeest of andere bedrijfsfeesten. Maar hoe zet je zoiets op poten? Niet onbelangrijk: hoe doe je dit kostenefficiënt? Bij alle BluePoint-locaties kan je terecht voor ondersteuning bij de organisatie van jouw evenementen - van het eerste idee tot de uitvoering. En dat voor een all-in-one prijs. Klinkt ideaal, toch?

Een personeelsfeest organiseren bij BluePoint? Neem contact op!

Een personeelsfeest organiseren? Stel de juiste vragen:

Hoe begin je in hemelsnaam met het regelen van een personeelsfeest of ander bedrijfsevent? Wat met al die praktische regelingen die je daarvoor moet treffen?

Begin vooral globaal: door jezelf enkele basisvragen te stellen, kom je al heel ver. Weet je het allemaal niet zo goed? Dan geven de BluePoint-experts je hopen tips op basis van jouw ideeën.

De hoofdvragen zijn vooral: wat is het thema en/of doel van jouw personeelsfeest, wanneer wil je dit organiseren en hoeveel wil je hieraan uitgeven? Het antwoord op die vragen zal de kapstok vormen voor alle verdere regelingen van je evenement.


L
ocatie is key voor het succes van je bedrijfsfeest

Andere belangrijke vragen: hoeveel mensen wil je ontvangen? Wie wil je ontvangen? Dat kunnen namelijk belangrijke factoren zijn om te bepalen in welke ruimte we jouw evenement organiseren - dat spreekt voor zich. Wie namelijk een feest geeft met 50 genodigden, zal heel andere noden hebben dan wie 750 man uitnodigt.

De BluePoint-eventexperts nodigen je graag uit op locatiebezoek in Antwerpen, Brussel of Luik om te bepalen wat jou het beste lijkt - en, niet onbelangrijk, om te bekijken wat er binnen jouw budgettaire mogelijkheden ligt. Zo’n locatie leg je overigens ook best een zestal maand op voorhand vast - daarom is dit vaak één van de eerste stappen in het praktische proces.

Locatie, budget en thema bepaald? Dan kan je de grote lijnen van je personeelsfeest uittekenen. Wat bijvoorbeeld met de catering? Hoe ga je je evenement aankleden? Afhankelijk van je thema, tijdstip en budget kijkt BluePoint graag naar wat ze jou in-house kunnen bieden en waarvoor ze partners aanspreken.


Klaar met de grote lijnen? Dan is het tijd voor de praktische details. Wil je bijvoorbeeld spelletjes voorzien? Een DJ-booth? Een live band? Een themafeest of een buitenparty? En moet er een fotograaf of photobooth ter plaatse komen? Het kan allemaal bij BluePoint.

Hoe je eigen personeelsfeest organiseren? Lees hier de tips van BluePoint!

Alle services vervat in één prijs: de all-in-one aanpak van BluePoint voor jouw personeelsfeest

Bovenop de praktische regelingen die de BluePoint-eventexperts voor jou treffen, kan je altijd rekenen op professioneel advies zodat je geen extra event organizer moet inschakelen. Zo kan jij alles regelen via één contactpersoon en ben je onmiddellijk gerust. Gedaan met kopzorgen!

Zie je jouw personeelsfeest of ander event al voor je? Neem nu contact op of vul onderstaand formulier in!

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en BluePoint

Meer weten?

Bluepoint

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • BluePoint Antwerpen
  • BluePoint Brussels

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials