anr-banner.gif

Gebouwen en huurders efficiënt beheren met CRM voor vastgoed

Efficy, ontwikkelaar en integrator van software voor Customer Relationship Management, is deCRM-oplossing bij uitstek voor het beheer van gebouwen en huurders, een ideaal werkinstrument voor syndici, sociale huisvestingsmaatschappijen, makelaars en andere beheerders van vastgoed. Met Efficy CRM voor vastgoed optimaliseer je je huurders- en klantrelaties en reageer je snel en efficiënt op al hun vragen.

Snel reageren op huurders met CRM voor vastgoed

Als beheerder of sociaal verhuurder van een of meerdere gebouwen ontvang je vele aanvragen van je huurders, waar je best zo snel mogelijk op reageert: waterlekken, storingen aan de elektrische of sanitaire installaties, de lift die buiten gebruik is,…

Met de CRM-oplossing voor vastgoed van Efficy registreer je deze vragen snel en efficiënt in de juiste rubriek. Vervolgens wordt de juiste leverancier geïdentificeerd en met het CRM kan je ook de voortgang van de werken goed opvolgen.

CRM voor vastgoed op tablet of smartphone

De CRM-oplossing voor onroerend goed werkt ook mobiel, op smartphone of tablet, zodat je als gebouwenbeheerder of makelaar ook ter plaatse in het gebouw beschikt over alle gegevens en data in realtime kan invoeren. Het is vanaf je mobiele toestel ook mogelijk om:

  • een foto toe te voegen aan de aanvraag
  • een afspraak te maken met de leverancier
  • een bevestiging te sturen naar de huurder

Lees verder onder de foto.


Tevreden huurders en klanten, goed voor je reputatie

Als beheerder van gebouwen besef je goed dat slecht afgehandelde klachten aanleiding kunnen geven tot reputatieschade. Denk alleen al maar aan de kracht van sociale media wanneer een huurder een slechte ervaring post.

De CRM-oplossing van Efficy laat je toe snel en efficiënt op elke aanvraag te reageren en dankzij de automatiseringsfuncties en het automatisch incidentmanagement kunnen bepaalde taken geautomatiseerd worden, op basis van de aard van de aanvraag, de score van de klant,… Elk verzoek en elke klacht wordt doorgestuurd naar de juiste afdeling of medewerker. De doorlooptijd wordt zo een flink stuk korter.

Interessante statistieken genereren

Een belangrijke bron van informatie vormen de statistieken die je heel snel met hetCRM voor vastgoed van Efficy kan generen. Dit kan op basis van de meest terugkerende aanvragen, op basis van doorlooptijden, per gebouw, per aanbieder,…

Meer informatie over de CRM voor vastgoed van Efficy.

Lees verder onder de foto.

House building and city construction concept: evening outdoor urban view of modern real estate homes.


Efficy is een 100% Belgische CRM-ontwikkelaar en integrator met Europese uitstraling. Om een voorbeeld te geven, een sociale huisvestingsmaatschappij in Frankrijk beheert meer dan 20.000 sociale woningen met de CRM-oplossing voor vastgoed van Efficy. De sociale verhuurder vindt het belangrijk dat alle medewerkers met de software in staat zijn om elke vraag van elke huurder efficiënt te beantwoorden.

Benieuwd naar de CRM-oplossing voor vastgoed van Efficy? Vraag gerust vrijblijvend een demo aan.

Lees ook: Het belang van CRM voor banken en verzekeringen

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Efficy

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Efficy
  • Mechelsesteenweg 455
    1950 Kraainem
  • +32 (0)2 648 18 98

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials